Szkolenia programowania SGP - zdalnie


Poziomy:

Wstecz

P0 - podstawowe szkolenie SGP


Dla kogo jest przeznaczone szkolenie?

Treść szkolenia:

  1. Czym jest Baltie?
  2. Rodzaje serwerów SGP:
    • podstawowe informacje o serwerach;
    • materiały do pobrania.
  3. Tworzenie kont SGP:
  4. Program Baltie Web:
    • poziomy trudności;
    • samouczki.

Czas trwania szkolenia: 45 minut..
Cena: za darmo.

Wstępna rejestracja...                                                                 Wstecz
Wstecz

L - lekcja pokazowa w szkole


W trakcie zwykłej lekcji pokażemy (lektor on-line Skype na rzutniku), jak efektywnie prowadzić zajęcia z programowania. Uczniowie (niezależnie od wieku) zrobią swój pierwszy program. Będzie również pokazane, jak działa serwer z automatyczną ocenianiem prac uczniów.

Uczestnicy to klasa lub grupa uczniów + chętni nauczyciele szkoły. Dla celów demonstracyjnych najlepiej, aby grupa składała się z uczniów z różnych klas (klasy 1-8). Lekcja też może być dopasowana szczególnie dla nauczycieli klas 0-3, klas 4-6 lub klas 7-8.

Wymagane warunki:

Treść: Czas trwania lekcje pokazowej: 45 minut.
Cena: za darmo.
Wstępna rejestracja...                                                                                 Wstecz
Wstecz

BW - zapoznanie z nową platformą Baltie Web


Dla kogo jest przeznaczone szkolenie?

Warunki uczestnictwa:

Treść szkolenia:

Skupiamy się głównie na nowych funkcjonalnościach, których nie ma w Baltie 3:
  1. Nie ma potrzeby instalować programu, można go używać nawet na najmniejszych smartfonach (4").
  2. Jak pracować z wersją online (dodatkowe i większe obszary do kliknięcia).
  3. Programowanie przez ruchy (mysz, palec) w poziomie 1 (odpowiedni również dla przedszkolaków).
  4. Zintegrowane zadania, ciągła kontrola wizualna rozwiązania zadania (pomoc dla uczniów).
  5. Wysyłanie rozwiązania pracy do oceny bez potrzeby zapisania programu.
  6. Ocena wyników we wszystkich 3 poziomach pracy.
  7. Jak korzystać z wyników TOP10 oraz wyników wszystkich i jak to wykorzystać na lekcjach.
  8. Tworzenie własnych zadań (nauczyciel niczego nie programuje, po prostu komponuje scenę w trybie 1:
    • proste zadanie (bez sceny wejściowej);
    • zadanie ze sceną wejściową oraz wyjściową;
    • zadanie ze sceną wejściową oraz skrytą sceną wyjściową;
    • zadanie z losową sceną wejściową;
    • zadanie twórcze z oceną dokonaną przez nauczyciela.
    Uczniowie natychmiast widzą zadanie swojego nauczyciela, nauczyciel natychmiast widzi wyniki swoich uczniów (uczniowie nie wysylają żadnych plików).
  9. Praca na koncie ucznia.

Czas trwania szkolenia: 45 minut.
Cena: za darmo.

Wstępna rejestracja...                                                                 Wstecz
Wstecz

P1 - szkolenie programowania poziom 1


Dla kogo jest przeznaczone szkolenie?

Treść szkolenia:

  1. Metodyka:
    • metodyka pracy z uczniami na lekcji;
    • czego nie powinien robić nauczyciel;
  2. Pierwsza lekcja programowania - bez komputera:
    • co to jest program;
    • rodzaje poleceń - wykonalne, niewykonalne, wyniki poleceń: +/-/0, kolejność;
    • praktyczne przykłady.
  3. Kolejne lekcje programowania - z komputerem, tabletem lub komórką:
    • Jak uczyć przy komputerach (3 obszary w klasie).
    • Baltie Web - trzy tryby (zastosowanie metodyki w praktyce na lekcji).
    • 1. Budowanie, animacja (programowanie ruchem - bez poleceń).
    • 2. Czarowanie (poznawanie poleceń).
    • 3. Programowanie - poziom nowicjusz:
      • polecenia, spacja, enter;
      • blok poleceń, pętle liczone;
      • współrzędne, teleportacja Baltiego;
      • zmiana postaci Baltiego;
      • załadowanie sceny;
      • pomocnicy (procedury);
      • "if", "break".
  4. Platforma testowa dla ucznia:
    • wybór z międzynarodowej bazy zadań lub zasobów swojego nauczyciela;
    • opracowania zadania dla testu oraz dla konkursu;
    • kryteria ocen;
    • wyniki konkursu TOP 10.
  5. Platforma zadaniowa oraz testowa dla nauczyciela:
    • tworzenie zadań prostych;
    • tworzenie zadań ze sceną wejściową;
    • tworzenie zadań ze sceną wejściową i z rozwiązaniem ukrytym przed uczniem;
    • sprawdzanie wyników uczniów;
    • kasowanie wyników uczniów.

Czas trwania szkolenia: 4 godz. lekcyjne.
Cena: 200 zł + VAT (szkoły publiczne zwolnione są z VAT).

Wstępna rejestracja...                                                                 Wstecz
Wstecz

P2 - szkolenie programowania poziom 2


Warunkiem uczestnictwa jest zaliczone szkolenie P1 (C1).

Obowiązkowe szkolenie dla trenerów SGP poziomu P1.

Treść szkolenia

Programowanie: Platforma testowa nauczyciela:

Czas trwania szkolenia: 6 godz. lekcyjnych (można podzielić na 2 dni).
Cena: 400 zł + VAT (szkoły publiczne zwolnione są z VAT).

Wstępna rejestracja...                                                                 Wstecz
Wstecz

P3 - szkolenie programowania poziom 3


Warunkiem uczestnictwa jest zaliczone szkolenie P2 (C2).

Obowiązkowe szkolenie dla trenerów SGP poziomu P2.

Treść szkolenia:

Czas trwania szkolenia: 6 godz. lekcyjnych (można podzielić na 2 dni).
Cena: 500 zł + VAT (szkoły publiczne zwolnione są z VAT).

Wstępna rejestracja...                                                                 Wstecz


Jeżeli masz jakiekolwiek pytanie, napisz do nas (www.baltie.pl - Kontakty), lub zadzwoń pod nr 797 739 626.

Uwaga, dokument może ulec zmianie.


© SGP Systems